دسته‌بندی نشده

گنج یاب شارک۳۳۰۰۰

سلام به همه دوستانی که سایت ما را دنبال می کنند، در اینجا گنج یاب شارک 33000 را به شما معرفی می کنیم.

 کارآمدترین برای اکتشاف گنج و کاملترین از نظر گزینه است: بهترین گنج یاب سنسور زنده سال 2017 ساخته شده با پیشرفته ترین سنسورهای دنیا و بهترین تکنولوژی دنیا.

شما می توانید نمایندگی فلزیاب را در اینجا مشاهده کنید.

فهرست ها

گنج یاب شارک 33000

 

بهترین فلزیاب از نظر عمق و شعاع چه ویژگی هایی دارد؟ فلزیاب، طلایاب و گنج یاب که قدرت و نفوذ عمیق بالایی دارند. هر کسی می تواند طلا پیدا کند. اما یافتن طلا یا گنج عامل اصلی از نظر مشتری نیست، به عنوان مثال ظاهر و شکل و طراحی این نوع فلزیاب ها. بلکه تمام سیستم های گنج یاب فلزیاب با هر نام و نوع، در زمینه های مختلف موثر است و هر فردی با توجه به نوع فعالیت خود می تواند از فلزیاب استفاده کند.

باید با قطعات خوب و مهندسی خوب طراحی و تولید شود و تعادل خوبی با خاک ایران داشته باشد پس می توان گفت گنج یاب خوبی است. گنج یاب شارک 33000 ، توانایی تشخیص اهداف با فلزیاب بستگی به عمق بیشتر دارد.

این دستگاه از نوع ولتاژ القایی است، نمی تواند اهداف کوچک را در عمق زیاد تشخیص دهد. و به همین دلیل در این نوع فلزیاب ها یک سنسور سیم پیچ یا حلقه یا سری بزرگ طراحی شده است. که توانایی شناسایی و کاوش اهداف کوچک در عمق را به حداکثر می رساند، اما در عوض، آنها یک انتخاب عالی برای یافتن گنج هستند فلزیاب های TR یا VLF یک سرگرمی هستند. گوهر باستان با نمایندگی فلزیاب از بهترین شرکت های جهان در خدمت شماست.


برخی از ویژگی های این دستگاه

 
 
  • کوچکترین و پیشرفته ترین سیستم 2017 شارک 33000 از فناوری جدید و نادیده ای استفاده می کند که برای افزایش دقت و قدرت بهینه شده است.
  • قابلیت کاوش در عمق 20 متری با سنسورهای فوق العاده چند جهته که فقط مخصوص کوسه ها می باشد.
  • این دستگاه قادر است فلزیاب ها و غیر فلزات دارای میدان مغناطیسی و واکنش دهنده های یونی را در شعاع 2000 متری شناسایی کند. ردیابی اتوماتیک کلیه فلزات 

گنج یاب شارک 33000 دارای مدل های ویژه است:

 
  • نمودار GPR نمایش جدول برای دریافت سیگنال های کوچک
  • کامپیوتر GPRدریافت و پردازش تصاویر سه بعدی در لپ تاپ

یکی از بهترین نماندگان فلزیاب در ایران با بیش از 17 سال سابقه از برند های معروف مانند گرت کوهر باستان می باشد که در خدمت کاوشگران می باشد.

گوهر باستان

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =

Verified by MonsterInsights