دسته‌بندی نشده

دستگاه کبرا 8000

COBRA GX 8000 دارای قدرتمندترین فناوری آلمانی شرکت Geo Ground مستقر در آلمان برای فلزیابی و اکتشاف طلا در جهان با عملکرد بالا و نتایج دقیق و تجهیزات قابل اعتماد است.

 

ویژگی های دستگاه کبرا 8000

 

COBRA GX 8000 با شش سیستم جستجوی مختلف که مطابق با اکثر فن‌آوری‌های جستجوی فلزی که تا به امروز کشف شده‌اند، کار می‌کنند، این امکان را به جستجوگر می‌دهد تا از آن در انواع کاربردهای عملی در زمینه فلزیابی و کشف گنج استفاده کند.

در اینجا ما به طور مختصر برنامه های کاربردی دستگاه و کاربردهای عملی آن را ارائه می دهیم:

کبرا یکی از معروف ترین شرکت فلزیاب می باشد که بهترین کیفیت را در سراسر جهان دارد.

 

فهرست ها

موزیک را قرار دهید

تشخیص نوع فلز دستگاه کبرا 8000

 
دستگاه کبرا 8000 جستجوی گنجینه های طلای مدفون شده مثال: کوزه پر از سکه های طلا – مجسمه طلایی – زیور آلات مانند دستبند یا انگشتر
حفاری آثار باستانی مانند سلاح های قدیمی مانند خنجر و شمشیر – ابزار فلزی برای شخم زدن – جواهرات – اشیاء فلزی گرانبها
جستجو برای فلزات مختلف فلزات آهنی مانند آهن، فلزات غیرآهنی مانند نقره، مس، آلومینیوم
سکه های باستانی و مدرن ساخته شده از فلزات مختلف مانند طلا – نقره – مس – برنز را کشف کنید.

کاربر می تواند نوع فلز مورد نظر خود را از بین 12 برنامه جستجو برای انواع فلزات از جمله فلزات آهنی و غیر آهنی انتخاب کند.

 

برنامه های موجود به شرح زیر است دستگاه کبرا 8000

  1. گنجینه
  2. طلا سنگ معدن
  3. طلا رگه‌های طلا
  4. نقره
  5. برنز
  6. مس
  7. الماس
  8. سنگ‌های قیمتی
  9. پلاتینیوم
  10. آهن
  11. حفره
  12. حالت آزاد

 

خاک:

با این تنظیمات  کاربر می تواند نوع خاک را از بین گزینه های موجود برای نتایج دقیق تر انتخاب کند: دستگاه کبرا 8000

سنگی – شنی – معمولی – مرطوب – معدنی بالا – کم معدنی

فاصله:

 

در اینجا دستگاه کبرا 8000 کاربر می تواند با انتخاب محدوده جستجو از 0 تا 2000 متر، فاصله محدوده اسکن جلویی را تنظیم کند، جایی که می تواند مقدار را از طریق دکمه های فلش چپ و راست در کنترل پنل افزایش یا کاهش دهد.

عمقدستگاه کبرا 8000

 

در اینجا کاربر دستگاه کبرا 8000 همچنین می‌تواند حداکثر عمقی را که دستگاه می‌تواند جستجو کند، که حاوی مقادیری در محدوده 0 تا 40 متر است، تنظیم کند، همچنین در اینجا کاربر می‌تواند از طریق دکمه‌های فلش چپ و راست در کنترل پنل مقدار را افزایش یا کاهش دهد.

پس از انتخاب تمام تنظیمات قبلی، جستجو را می توان با فشار دادن دکمه شروع شروع کرد و سپس دستگاه یک نمایش بصری از تمام تنظیمات انتخاب شده در بالا با انیمیشن بصری در پایین را روی صفحه نمایش می دهد.

 

سیستم جستجو

 

Cobra GX 8000 اولین دستگاه منحصربه‌فرد است که شامل شش سیستم جستجوی متنوع است که تمام نیازهای جستجوگران گنج و گنج یاب در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.

در اینجا مروری کوتاه بر کاربردها و عملکردهای هر سیستم جستجو و مروری بر مزایا و کاربردهای آن ارائه می کنیم.

سیستم های جستجوی برد بلند

 

سیستم‌های جستجوی دوربرد شامل دو زیرسیستم هستند که جستجوگر می‌تواند به یکی از دو روش جستجو کند: جستجوی تکی (تک نفره) یا جستجوی دوگانه (دو نفر).

علاوه بر این، یک گزینه حالت رایگان در هر دو روش برای تنظیم دقیق فرکانس جستجو وجود دارد زیرا کاربر می تواند مقدار سفارشی را برای نوع فلز خاص انتخاب کند.

شرکت فلزیاب زیادی در برد بلند فلزیاب تمرکز کرده اند اما شرکت کبرا می توان به جرت گفت که برد بهتری دارد.

برد بلند – تک نفره دستگاه کبرا 8000

 
 

این حالت جستجو برای استفاده تنها توسط یک نفر با استفاده از یک جفت دستگیره مسی با آنتن های مسی نصب شده در جلو و نگه داشتن دستگیره ها در هر دو دست چپ و راست در نظر گرفته شده است.

هر دسته در انتها دارای یک پورت یا دوشاخه است که از طریق کابل های مارپیچی به یک واحد پیوند متصل می شود و این واحد در انتها با یک کابل کوتاه با یک واحد Long Range که حاوی یک صفحه نمایش کوچک برای نمایش اطلاعات مختلف (برنامه جستجو، خاک، عمق و فاصله همانطور که بعدا توضیح داده خواهد شد) جایی که این واحد همچنان داده ها را از واحد مولد فرکانس زمینی (که در ابتدای کار در زمین کاشته شده) دریافت می کند، که از طریق یک کابل حاوی به واحد اصلی دستگاه متصل می شود. دو قطعه در انتها، مشکی و قرمز به دوشاخه های مربوطه در جلوی واحد اصلی متصل می شوند.

این سیستم هنگام جستجو در مناطق باز بزرگ و زمانی که مکان یک هدف بالقوه را نمی دانید مفید است، این سیستم توسط کاوشگر برای محدود کردن جستجوی اهداف مدفون استفاده می شود.

از این دستگاه می توان برای جستجوی دفن های باستانی و گنجینه های طلایی در یک زمین بزرگ و بزرگ در شعاع 2000 متری استفاده کرد و می تواند به اعماق تا 40 متر زیر زمین برسد. قبل از شروع جستجو می توان چندین پارامتر و تنظیمات را تنظیم کرد

برد بلند – دو نفره

 

این حالت جستجو برای استفاده همزمان توسط دو نفر با استفاده از مجموعه ای از دستگیره های مسی در نظر گرفته شده است که در انتهای آن دو سیم مسی برای هر فرد وجود دارد که در آن یک نفر دستگیره هایی را نگه می دارد که در انتها دارای پورت هایی برای اتصال به واحد پیوند هستند. که از طریق کابل با واحد Long Range وصل می شود و دسته دیگر فاقد پورت هایی است که توسط شخص دوم مقابل نگه داشته شده و انتهای سیم ها در هر طرف به هم متصل می شوند.

پس از انتخاب سیستم دوگانه (سیستم دو نفر مخالف) از زیر منوی جستجوی دوربرد، تنظیمات مختلف به همان ترتیبی که در پاراگراف های قبل توضیح داده شد انتخاب می شوند.

گوهر باستان

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 10 =

Verified by MonsterInsights