فلزیاب

فلزیاب ماهواره ای چیست ؟

ثروت بسیاری در سیاره ها وجود دارد. – از نظر تئوری شرکتی به نام Planetary Resources تخمین می زند که یک سیارک منفرد به نام 2011 UW158 که سال گذشته از کنار سیاره خودمان عبور کرد، حدود 5 تریلیون دلار پلاتین دارد.

جهت خرید فلزیاب با کیفیت و اورجینال می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

شرکت های بزرگ آمریکایی در حال توسعه یک پروژه معدنیابی با استفاده از تکنولوژی فلزیاب ماهواره ای هستند. این شرکت ها از فلزیاب های ماهواره ای برای یافتن مزخن های معادن مواد معدنی روی زمین استفاده می کند. العرافی، دکتری کاندیدای دانشکده مهندسی UAB در گروه مهندسی عمران، ساخت و ساز و محیط زیست ، یک زمین شناس با آموزش و دستیار مدرس زمین شناسی هسته ای و سنجش از دور در سازمان مواد هسته ای مصر است. او در سال 2012 به UAB آمد تا با “باستان شناس فضایی” UAB، سارا پارکاک، دکترا، که به معنای واقعی کلمه کتاب استفاده از تصاویر ماهواره ای برای شناسایی سکونتگاه های باستانی را نوشته است. 

فلزیاب ماهواره ای چیست ؟ یکی از دانشجوی فارغ التحصیل UAB می گوید، فلزیاب های ماهواره توانی ردیابی ویرانی های داعش گرفته تا یافتن انبارهای مخفی مواد معدنی با ارزش بسیار زیاد، تصاویر فضایی مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهند. وی خاطرنشان کرد: “هیچ کس نمی تواند به روش های سنتی به آنجا برسد. اما ما می توانیم این کار را با ماهواره های فلزیاب ممکن شده است.

پارکاک، دانشیار دانشکده مردم شناسی کالج هنر و علوم  UAB که متخصص در مصر است، چگونگی مکان یابی اهرام باستانی، سکونتگاه ها و سایر مکان ها را از طریق تجزیه و تحلیل دقیق داده های ماهواره ای کشف کرده استتکنیک های او توجه جهانی را به خود جلب کرده است، از جمله فیلم های مستند در کانال دیسکاوری و بی بی سی و یک میلیون دلار جایز TED .از دستاورد های اوست.

گوهر باستان به نمایندگی از بهترین شرکت های فلزیاب از سراسر جهان خرید فلزیاب را برای همه مشتریان گرامی از سراسر ایران با نازل ترین قیمت فراهم کرده هست.

در همین حال، تحقیقات دکترای او بر یافتن منابع جدید برای تامین انرژی آینده زمین متمرکز است. او از تصاویر ماهواره‌ای با استفاده از فلزیاب ماهواره برای یافتن سنگ معدن‌های بالقوه اورانیوم و سایر عناصر گرانبها استفاده می‌کند – علیرغم این واقعیت که این فلزات در صدها فوت زیر زمین مدفون هستند و ماهواره‌ها می‌توانند تنها یک اینچ یا کمتر به زیر سطح نفوذ کنند.العرافی نشانه هایی را شناسایی کرده است – با استفاده از مدار الکترومغناطیسی خاصی – که اورانیوم و طلا بسیاری در اعماق زمین وجود دارد. او توضیح می دهد که این روش طور قطعی نیست، اما حدود 90 درصد مواقع برای یافتن آهن، مس، منگنز و سایر عناصر با ارزش اقتصادی – «تقریباً هر چیزی» کار می دهد.

پارکاک از بودجه جایزه TED خود برای ایجاد یک شبکه جهانی از دانشمندان  تشکیل داده است که با هدف پیدا کردن نشانه های مشابهی از غارت آثار باستانی را است. هدف او جذب مقامات مصر به این طرح هست. العرافی گفت: «این میراث بشر است باید بدانیم از کجا امدیم به اینجا رسیدیم.)

العرافی در طول مدت حضور خود در UAB جوایز متعددی از جمله جایزه دستاورد علمی برجسته و جایزه عالی تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان دکترا در سال 2016 به دست آورده است.

العرافی می افزاید که گذشتگان هنوز درس هایی برای به اشتراک گذاشتن دارند.

www.goharfelezyab.com

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =

Verified by MonsterInsights