دسته‌بندی نشده

نمایندگی فلزیاب در اصفهان

با سلام خدمت کاشفان و همراهان همیشگی گوهرباستان، در مطلب آخر در مورد اینکه نمایندگی معتبر در مورد فلزیاب و چگونه در زندگی ما استفاده می شود صحبت کردیم. همانطور که می دانید اصفهان به عنوان یک شهر باستانی دارای تاریخ و پیشینه ای چند هزار ساله است.

گنج یابی و دفینه یابی فعالیتی است که در همه جای ایران علاقه مندان خود را دارد و از طرفی بسیاری از کاوشگران به دنبال مراکز خرید و فروش فلزیاب مطمئن در اصفهان هستند تا بتوانند دستگاهی مطمئن و حرفه ای برای کار خود تهیه کنند.

فهرست ها

نمایندگی فلزیاب در اصفهان

 

اصفهان با توجه به جمعیت و شرایط فعلی یکی از شهرهایی است که شرکت ها و افراد زیادی در آن به تولید و فروش فلزیاب مشغول هستند. از سوی دیگر، تنوع دستگاه ها در بازار داخلی بسیار زیاد است و به دلیل محدودیت های قانونی، سازمان خاصی برای نظارت در این زمینه وجود ندارد و همین امر باعث سردرگمی کاوشگران در خرید گنج یاب مناسب خود شده است. گاهی کاوشگران در دام کلاهبرداران و سودجویان می افتند که فلزیاب های تقلبی را با نام فلزیاب خارجی خرید و فروش می کنند.

 

شرکت نمایندگی فلزیاب در اصفهان

 

اما برای اینکه بتوانیم خریدی مطمئن داشته باشیم چه باید کرد؟ شاید مهمترین دغدغه کاوشگران و خریداران فلزیاب عدم اعتماد به فروشندگان فلزیاب باشد چرا که سوء استفاده در این زمینه متاسفانه زیاد است و نمی توان به همه اعتماد کرد. بنابراین منطقی ترین راه یافتن شرکت های معتبری است که دارای مجوز تولید و فروش فلزیاب هستند و تعداد این شرکت ها در ایران انگشت شمار است که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کنند.

نمایندگی فلزیاب معتبر در اصفهان

 

نمانیدگی فلزیاب گوهر باستان در ایران یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولید کنندگان انواع فلزیاب پالسی، آنتی ردیاب، فلزیاب تصویری شرکت گوهر باستان می باشد که نزدیک به 17 سال است که با آدرس در اصفهان و با نمایندگی رسمی فعالیت می کند. دفتر فروش در تهران و اصفهان دارد.

از مزیت های این شرکت نمایندگی فلزیاب می توان به تنوع بالای محصولات اشاره کرد که هر فردی را قادر به خرید دستگاه فلزیاب کرده است. تمامی دستگاه های تولیدی این شرکت از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و مواد موجود در بازار می باشد تا بهترین نتیجه و کارایی را ارائه دهد.

مزایای خرید گنج یاب از نمایندگی فلزیاب در اصفهان

 
  • بهترین قیمت را در بین فروشندگان فلزیاب دارد
  • 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش کلیه دستگاه های فلزیاب و گنج یاب

تنوع بالای محصولات گنج یاب و فلزیاب تصویری
ارائه آموزش رایگان کار با فلزیاب و همچنین آموزش اپراتور فلزیاب حرفه ای
تست های مختلف حضوری به انتخاب مشتری
کیفیت و کارایی بالا
امکان معاوضه دستگاه با ملک، زمین و ….
فروش حضوری و غیر حضوری
نحوه خرید و تست دستگاه

  •  

خرید از مجموعه  گوهرباستان  به دو صورت حضوری و غیرحضوری می باشد. کسانی که تمایل به خرید حضوری دارند می توانند با هماهنگی کارشناسان فروش به دفاتر فروش اصفهان و تهران مراجعه و دستگاه مورد نظر را تست کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید کنند.

اما آن دسته از دوستانی که شرایط خرید حضوری را ندارند می توانند دستگاه خود را انتخاب کرده و مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کنند و همکاران ما فیلم تست دستگاه مورد نظر را تهیه و برای مشتری ارسال خواهند کرد. با تایید مشتری باید مبلغ باقیمانده دستگاه تسویه شود و ظرف 2 الی 3 روز کاری دستگاه به همراه فیلم آموزشی برای خریداران ارسال می شود.

گوهر باستان نمایندگی فلزیاب های معتبر

 

تمامی دستگاه ها دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند تا کاوشگران عزیز بدون نگرانی از آسیب یا تعویض دستگاه یا قطعات به کاوش بپردازند.

www.goharfelezyab.com

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

Verified by MonsterInsights