افزایش درصد موفقیت کار با فلزیاب
فلزیاب

خرید فلزیاب و ویژگی های یک فلزیاب با کیفیت

فلزیاب راهی سرگرم کننده برای لذت بردن از فضای باز، ورزش کردن و یافتن گنجینه های جالب است – اما بسیاری از مردم در اولین قدم کمی گیچ می شوند: نحوه انتخاب یک فلزیاب. کشف فلز نه تنها سرگرم کننده است، بلکه تنها سرگرمی ای است  که با پیدا کردن پول و اشیا قیمتی هزینه های خود را پرداخت می کند، اما چگونه فلزیاب مناسب خود را انتخاب کنید؟

بسته به جایی که زندگی می کنید، بودجه شما و آنچه که علاقه مند به یافتن آن هستید، تعدادی فلزیاب مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. پنج سوال زیر را از خود بپرسید تا فلزیاب مناسب خود را پیدا کنید.

آنچه در این مقاله می خوانید

گزینه های انتخابی دیگر

جدول قیمت

ردیفنام دستگاهتوضیحاتقیمت ( تومان )
1اسکوپربه دلیل نوسان قیمت ارز قیمت بروز نمی باشد12.000.000 تومان
2بلوفایندربه دلیل نوسان قیمت ارز قیمت بروز نمی باشد16.000.000 تومان
3ماین استاربه دلیل نوسان قیمت ارز قیمت بروز نمی باشد30.000.000 تومان
4جیمنسبه دلیل نوسان قیمت ارز قیمت بروز نمی باشد40.000.000 تومان
برای دستگاه های بیشتر با ما در تماس باشید

برخی محصولات برای خرید فلزیاب

خرید فلزیاب برای طلا، آثار یا جواهرات

 

فلزیاب های مختلف در مکان یابی چیزهای مختلف تشخصی بالایی دارند. قبل از تصمیم گیری در مورد خرید فلزیاب، علایق خود را مشخص کنید. به عنوان مثال، شما به مدل متفاوتی برای طلا نسبت به آثار باستانی یا مصنوعات نیاز دارید. اگر هر یک از برنامه های شما شامل جستجو در بستر رودخانه یا جریان کم عمق باشد، باید مطمئن شوید که یک مدل ضد آب یا مدلی که برای غوطه ور شدن طراحی شده است، تهیه کنید.

بسیاری از فلزیاب ها ردیاب های همه منظوره هستند که همه چیز را از سکه، حلقه و جواهرات گرفته تا آثار و حتی طلا پیدا می کنند – و در هر محدوده قیمتی در دسترس هستند. آشکارسازهایی مانند Garrett Ace 300 ، Garrett AT Pro  یاMinelab’s Equinox Series برای یافتن تقریباً هر چیزی که می خواهید مناسب هستند.

اگر هدف اصلی شما تفریح و ورزش است، مکان‌های زیادی برای پیدا کردن سکه و شکار جواهرات وجود دارد. شما به یک فلزیاب همه منظوره با توانایی های استثنایی و ویژگی های تشخیص دقیق برای از بین بردن اهداف زباله و آشغال می خواهید. به Minelab Go-Finds و White’s Coinmaster نگاه کنید. این موارد مورد علاقه مشتریان با قیمت های مقرون به صرفه و ویژگی های خودکار هستند. تنظیم آنها آسان و استفاده آسان است.

 

اگر به دنبال آثار، مصنوعات، سکه‌های مدفون، و انبارهای گنج هستید، به یک آشکارساز جستجوی عمیق‌تر مانند Garrett GTI 2500 با Eagle Eye و Nokta Anfibio نیاز دارید . این آشکارسازها همچنین به شما امکان می دهند موارد دیگر را فیلتر کنید.

 

برای مصنوعات تاریخی پنهان و دفن شده واقعی، GPX 5000 Minelab ، Nokta Makro Deephunter ، و Nokta|Makro INVENIO Pro Pack از موارد مورد علاقه شکارچیان آثار سرگرمی هستند. اینها می توانند گرانتر باشند، اما عمق بسیار بیشتری را ارائه می دهند.

 

اگر دنبال تکه‌های طلا یا تکه‌های فلزی گران قیمت هستید، به ردیابی نیاز دارید که با فرکانس‌های بالاتر با کویل‌های کوچک‌تر یا به‌شکل خاص کار کند و به طلای کوچک‌تر حساس‌تر باشد، که ثبت آن در آشکارسازهای استاندارد سخت‌تر است. به Nokta|Makro Kruzer Gold ، Garrett’s AT Gold و Gold Bug 2 نگاه کنید. ردیاب‌های طلای با قیمت بالاتر و فوق‌العاده عمیق از Minelab و Nokta مورد علاقه‌های جهانی هستند.

 

 

 
 

در خرید فلزیاب برای سواحل و مکان های تفریحی به این نکات توجه کنید

 

. آیا دسترسی آسانی به فلزیابی در ساحل ، پارک ها، نمایشگاه ها، کوه ها یا آب دارید؟

حلقه ها و جواهرات طلا در سواحل و سواحل دریاچه بیش از هر جای دیگری یافت می شود. اگر در نزدیکی اقیانوس، رودخانه یا دریاچه زندگی می‌کنید و می‌خواهید به داخل آب بروید، جایی که می‌توان کل فلزیاب را در آب فرو برد یا در آب انداخت، به یک فلزیاب زیر آب/ساحل/خشکی نیاز دارید که دارای استحکام و مقاومت زیاد می باشد تا بتواند چیزهایی را بدون مختل شدن سیگنال توسط رسانایی در آب شور یا در ساحل شنی مرطوب پیدا کند.

 

سری Minelab Equinox و همچنین Minelab Excalibur II ، Minelab CTX-3030 و Garrett Sea Hunter را برای این کار نیز بررسی کنید . همه گزینه های عالی هستند که به شما کمک می کنند اقلامی را در خشکی و آب پیدا کنید

 

چه زمانی می توانیم اقدام به خرید فلزیاب و از آن استفاده کرد ؟

 

آیا می خواهید در تعطیلات آخر هفته یا هر زمان که می خواهید از فلزیابتان استفاده کنید؟ آیا بازنشسته شده اید و قصد دارید تا حد امکان به دنبال اشیا بگردید – ایا می توان بعد از خرید فلزیاب هر زمانی که بخواهیم از آن استفاده کنیم ؟

 

اکثر افرادی که شروع به فلزیابی می کنند متوجه می شوند که واقعاً این سرگرمی را دوست دارند، بنابراین می خواهید در نظر بگیرید که آشکارساز شما چگونه در برابر استفاده مکرر مقاومت می کند. اگر فقط به دنبال یافتن یک کالای گمشده هستید یا فقط می خواهید آن را امتحان کنید، قبل از خرید فلزیاب ، یک فلزیاب اجاره کنید.

 

 ممکن است برنامه ای برای کنار گذاشتن آن نداشته باشید و همیشه از آن استفاده کنید. به تمام ضربه‌ها و تکان‌هایی فکر کنید که ماشین شما در صندوق عقب ماشین شما یا اگر در زمین‌های صخره‌ای سقوط می‌کند باید با آن برخورد کند. نکته اصلی این است که شما یک ماشین ناهموار می خواهید که برای دوام ساخته شده باشد. امروزه اکثر آشکارسازها مطابق با استانداردهای بین المللی دقیق ساخته شده اند تا در برابر ضربه مقاوم باشند.

 

قبل از خرید، مطمئن شوید که بررسی های مربوط به فلزیاب را به درستی انجام داده اید و به گارانتی آن حتما توجه کنید. همه آشکارسازهای حمل شده توسط گوهرباستان ضمانت‌های استثنایی ارائه می‌دهند.

 

در خرید یک فلزیاب خوب به چه ویژگی های آن توجه کنیم.

 

حتی اگر قبلا از این دستگاه استفاده نگرده باشید، اکثر فلزیاب ها دارای تنظیماتی هستند که می توانید به آسانی آن را روشن کنید و به جست و جوی فلز بروید. با فشار دادن یک دکمه، تنظیمات تشخیص از پیش تعیین شده به شما امکان می‌دهد تا از یافتنی‌هایی مانند سکه‌های قدیمی، حلقه‌های الماس و تکه‌های طلا استفاده کنید و در عین حال زباله‌های آهنی را فیلتر کنید.

 

تنظیم خودکار به شما کمک می کند اسکن را برای شرایط مختلف زمین آماده کنید و تداخل خطوط برق را از بین ببرید. لازم نیست فوراً بر همه چیز در مورد اسکن مسلط شوید – هنگامی که برای آنها آماده باشید، ویژگی های عمیق در انتظار شما خواهند بود.

 

هیچ کمبودی در آشکارسازهای قدرتمند و در عین حال به اندازه کافی ساده برای تضمین تجربه عالی برای اپراتورهای همه سطوح تجربه وجود ندارد. Garrett ACE 200 ، Garrett AT Pro و Minelab Go-Find Series به هر مبتدی هزاران تن فلزات با ارزش از ماجراجویی های بی دردسر ارائه می دهد. سایر ماشین‌ها مانند Teknetics T2 و MX7 by White با ویژگی‌های بصری طراحی شده‌اند که منحنی یادگیری را برای تازه‌واردها و آشکارسازهای با تجربه پایین نگه می‌دارد.

 

چه محدوده قیمتی برای شما مناسب است؟

 

همانطور که گفتیم فلزیابی یک سرگرمی است که می تواند هزینه های خود را بپردازد . به این دتسگاه ها به عنوان یک سرمایه گذاری برای سرگرمی، ماجراجویی و هیجان فکر کنید.

 

هرچه اسکن شما بهتر باشد، حساس تر خواهد بود و عمیق تر نفوذ می کند. اکثر مدل های رده بالاتر دارای ویژگی ها و اتوماسیون بیشتری هستند که تنظیم آن را آسان تر می کند.

 

ثروتی که با روش پیدا می کنید می تواند به سرعت افزایش یابد. یک فلزیاب حرفه ای می تواند اشیائ قیمتی مانند یک انگشتر الماس، دستبند طلا، یا یک سکه قدیمی با علامت ضرابخانه کمیاب این امکان را به شما می دهد . یکی از رو های سرمایه گذاری که بازگشت سرمایه سریعی دارد.

 

نکته حرفه ای در خرید فلزیاب

 

اگر به دنبال انبارهای بزرگی از سکه و طلا هستید که در اعماق دفن شده باشند، به یک اسکنر با قدرت جدی نیاز دارید. دستگاه های تشخیص از فاصله کیلومتری می توانند از عمق چند فوتی تا 80 فوتی نفوذ کنند!

 

Nokta|Makro INVENIO با استفاده از تصویربرداری سه بعدی بلادرنگ می تواند اهداف طلا را در عمق حیرت انگیز تا 8 متر شناسایی کند.

 

راهنمای کارشناسان خبره فلزیاب برای کمک به یافتن بهترین فلزیاب برای شما!

 

دنیای جدیدی از هیجان و ماجراجویی در فضای باز را نه تنها برای شما باز می‌کنیم، بلکه می‌تواند راهی عالی برای خانواده و دوستان شما برای پیوستن به سرگرمی‌های دوستانه باشد که سریع‌تر رشد می‌کنید. فلزیاب یک روش سرگرم کننده برای لذت بردن از کاوش در فضای باز برای یافتن گنجینه های ارزشمند از همه نوع است. فلزیاب نه تنهاو ورزش سرگرم کننده است، بلکه تنها سرگرمی است که می دانیم که با پول و اشیاء قیمتی که پیدا می کنید هزینه های خود را می پردازد.

کارشناسان خبره گوهر باستان همه روزه در خدمت شماست تا در خرید فلزیاب بهترین تصمیم را بگیرید.

 

از یک فلزیاب خوب چه انتظاری داشته باشیم.

 

بهترین فلزیاب ها آنهایی هستند که برای خواسته ها و نیازهای شخصی شما مناسب هستند بسته به جایی که زندگی می کنید، بودجه شما، و آنچه که می خواهید پیدا کنید – تعدادی فلزیاب مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این مقاله یک راهنمای عملی برای شماست که توسط کارشناسان با تجربه و خبره واقعی فلزیاب نوشته و نگهداری می شود  که فلزیاب هایی را که ما در مورد آنها می نویسیم آزمایش، استفاده و درک می کنند!

کلمه های کلیدی ( خرید فلزیاب ، نکات مهم در خرید فلزیاب ، یک فلزیاب خوب چه ویژگی دارد، قیمت مناسب فلزیاب )

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفت =

Verified by MonsterInsights