انواع دستگاه طلایاب نقطه زن​
دسته‌بندی نشده

انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

ابتدا باید کمی تحقیق کنید. باید مشخص کنید که کدام برند و مدل متناسب با نیاز و بودجه شماست.انواع دستگاه طلایاب نقطه زن مختلفی در بازار وجود دارد. استفاده از فلزیاب های طلای با کیفیت لزوماً یک سرگرمی ارزان قیمت فلزیاب محسوب نمی شود. ردیاب های طلا از. 10 میلیون تا 3 میلیارد در تاریخ 10 دی ماه 1401 متغیر است و این تفاوت بسیار زیادی از کم تا زیاد است. من قصد دارم به شما کمک کنم تا آن را محدود کنید، با تولیدکنندگانی که ردیاب‌های طلا را طراحی کرده‌اند. همانطور که در مقالات دیگر گفته ام، برندی را که دوست دارید پیدا کنید، همه برندها ظاهر، حس و عملکرد متفاوتی دارند. انجام برخی تحقیقات آنلاین در یوتیوب و وب سایت های سازنده به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام برند مناسب شماست.

فهرست ها

برخی از برند های فلزیاب معروف تاریخ انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

 

  • فلزیاب Bounty Hunter
  • فلزیاب fisher
  • فلزیاب Garrett
  1. فلزیاب Minelab
  2. نقطه ماکرو
  3. فلزیاب Teknetics
  4. فلزیاب Whites Electronics
  5. فلزیاب XP
  •  

انواع دستگاه طلایاب نقطه زن، تمام مارک های ذکر شده در بالا دارای ردیاب طلا هستند. در وب‌سایت‌ها و یوتیوب آن‌ها جستجو کنید، می‌توانید نظرات را مشاهده کنید و به طور مستقیم ببینید که دیگران در مورد تولیدکنندگان چه می‌گویند و چه مدل‌هایی بیشتر مورد استفاده و دلخواه هستند.

بعدش چکار کنم؟ انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

 

انواع دستگاه طلایاب نقطه زن، من همچنین می خواهم چیزی را مطرح کنم انواع دستگاه طلایاب نقطه زن که شاید هنوز به آن فکر نکرده باشید. برخی از افراد برای سرگرمی و برخی برای کاوشگری اثار باستانی این کار را انجام می دهند، به این معنی که آنها عاشق بیرون رفتن و لذت بردن از یافتن گنجینه های خود و نمایش آنها به خانواده و دوستان خود هستند. برخی از فلزیاب ها از ردیاب های خود برای کسب سود از یافته های خود استفاده می کنند. همه ما می دانیم که طلا بسیار ارزشمند است و اگر کشف کنید می تواند ارزش وقت شما را داشته باشد. من پیشنهاد می کنم این را در نظر داشته باشید.

به فلزیاب به عنوان سرمایه گذارید نگاه کنید.

 
 

 آیا برای این ورزش به آن علاقه دارید یا قصد دارید از این راه به در آمد برید؟ اگر قصد سودآوری دارید، باید اشاره کنم که باید به این خرید به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه نکنید و قاعده کلی این است که هر چه گرانتر باشد، اسکنر بهتر است. می دانم که ، همه موافق نیستند که هر چه بیشتر خرج کنید،ردیاب با کیفیت گیرمان می آید و عملکردها گزینه ها با اسکنر با کیفیت بالاتر افزایش می یابد. همه اینها برابر است با طلای کارآمدتر یافت شده و استفاده بهتر از زمان شما.” انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

 

انتخاب با شماست انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

 
 

فقط شما می توانید بهترین را انتخاب کنید و هر چیزی را انواع دستگاه طلایاب نقطه زن که انتخاب کنید برای شما بهترین خواهد بود. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که شما را در مسیر درست راهنمایی کنم و سعی کنم برخی از حدس ها را از معادله خارج کنم. با خرید فلزیاب از گوهرباستان از تخفیفات ویژه بهرهمند شوید.

10 مورد برتر سال

MINELAB GPZ 7000 آینده کشف طلا

 

 

GPZ 7000 نوآورانه با قابلیت عمق بسیار زیاد و حداکثر حساسیت طلا، تشخیص طلا را به سطح جدیدی از عملکرد می رساند. این آشکارساز هیجان انگیز دارای بسیاری از ویژگی های همه کاره و فناوری های جدید از جمله صدای بی سیم، GPS یکپارچه و یک پلت فرم ضد آب و هوا است. با پیمایش آسان صفحه برای شناسایی و نقشه برداری توابع و نمادها می باشد.

MINELAB GPX 6000

 
 

GPX 6000 جدیدترین ماشین طلایی است که وارد مجموعه طلایاب های درجه یک  Minelab شده است. هرکسی که از  فلزیاب GPX 5000  یا  GPZ 7000 استفاده کرده باشد، به محض تنظیم متوجه ساخت سبک وزن GPX 6000 می شود. این آشکارساز تنها با وزن 2.1 کیلوگرم یا حدود 4.6 پوند، شما را به راحتی مدل های بزرگتر و قدیمی ردیاب خسته نمی کند.

این ردیاب ضد باران و ضد پاشش است و سیم پیچ ها را می توان تا عمق 1 متری به طور کامل زیر آب فرو برد.

 

 

FISHER GOLD BUG 2 حساس ترین ردیاب شکار طلا که تا کنون ساخته شده است Gold Bug 2 حساسیت فوق العاده ای را ارائه می دهد. در 71 کیلوهرتز د ارای فرکانس کاری بسیار بالایی است. Gold Bug 2 چنین دارای تشخیص آهن است، مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت است، دارای تقویت صوتی است و می تواند در هر نوع خاکی با انتخاب سه حالت کانی سازی کار کند.

 

گرت ATX عملکرد پالس بالا انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

 
 

روی طلای ریز بسیار حساس است. عمق را در شدیدترین خاکهای معدنی گسترش می دهد. ATX دارای محدوده وسیعی برای تعادل زمین از آب شور تا زمین به شدت معدنی (سنگ آهن) بدون تغییر حالت های خاص است و نیازی به تغییر حالت ها برای افزایش تشخیص وجود ندارد.

 

XP DETECTOR ORX قدرتمند با ویژگی های جدید در بازار

 
 

اولین و تنها فلزیاب بی سیم کامل جهان! برای استفاده در تمام زمین ها. برنامه خود را انتخاب کنید و شروع به جستجوی سکه، جواهرات و آثار بکنید. ORX یک آشکارساز سریع و انتخابی است. به راحتی اهداف خوب را در مجاورت زباله هایی که دیگر آشکارسازها از دست می دهند، پیدا کنید.

 

FISHER GOLD BUG PRO پیشنهاد بسته ترکیبی

 
 

انواع دستگاه طلایاب نقطه زن خانواده Fisher Gold Bug Pro با ابزارهای جستجوی جدید، Target-ID، عمق باورنکردنی و همه با قیمتی مقرون به صرفه، انقلابی در جستجوی طلا ایجاد کرده است! سرعت برگشت سریع و سیم پیچ های جستجوی دو محوره جداسازی هدف فوق العاده با عمق چشمگیر ایجاد می کند. V-Break، اولین سیستم تشخیص صدای نقطه شکست متغیر در صنعت، امکان کنترل کاربر را فراهم می کند.

 

MINELAB GPX 5000 ردیابی طلای برتر

 

فناوری MPS با کارایی بالا همراه با تطبیق پذیری بسیاری از گزینه های سیم پیچ جستجو، GPX 5000 را برای جستجوگران جدی مورد علاقه قرار می دهد. استفاده از ویژگی‌ها، عملکردها و فناوری ثبت شده پیشرو در صنعت، تضمین می‌کند که آشکارسازهای GPX حتی در شدیدترین شرایط زمینی صاف و بی‌صدا کار می‌کنند، در حالی که همچنان عمق و حساسیت عالی به قطعات طلا حفظ می‌شود.

 

GARRETT AT GOLD در مورد قطعات طلا، آثار، سکه ها، و خیلی چیزهای دیگر

 

 

Garrett AT Max یک فلزیاب حرفه ای و قدرتمند است. این فلزیاب سراسری یکی از بهترین های برند معتبر Garrett است. Garrett AT Max همه کاره ترین فلزیاب همه زمینی ما است. یک فلزیاب پیشرفته VLF، عمق تشخیص را افزایش داده است. جهت خرید فلزیاب می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

NOKTA GOLD KRUZER جستجوی طلا در بهترین حالتش!

 

Gold Kruzer با فرکانس بالای 61 کیلوهرتز کار می کند و با ارائه بهترین حساسیت به ریزترین قطعات، میادین طلای شکار شده را زنده می کند. جدا از عملکرد استثنایی آن در شرایط سخت زمین و صخره های داغ، طراحی مقاوم و ضد آب آن، Gold Kruzer را به پیشرفته ترین طلا تبدیل می کند. انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

 

 

MINELAB SDC 2300 ردیابی طلا در تمام زمین

 

SDC 2300 یک ردیاب طلای میان رده جمع و جور با کارایی بالا است که برای تعقیب قطعات زیر گرمی گریزان در خشکی و زیر آب مناسب است. این آشکارساز ضد آب جمع و جور همراه با کنترل های آسان برای استفاده عرضه می شود. 

در خرید فلزیاب باید به یکسری نکات توجه کنید که می توانید در این صفحه مطالعه کنید.

 

Bottom of Form انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

MONSTER GOLD MINELAB ردیاب طلای جهانی

 

GOLD MONSTER 1000 افراد مبتدی را با عملکرد کاملا اتوماتیک در یک آشکارساز با کارایی بالا و آسان برای استفاده به متخصص تبدیل می کند. این ویژگی عملکرد کاملاً خودکار را دارد و با مجموعه‌ای از سیم پیچ‌ها، گزینه‌های باتری و تنظیمات شفت همراه است. اگر به دنبال عملکرد فوق العاده حساس طلا با قیمت عالی هستید این گزینه ای مناسب برای شماست.

 

گوهر باستان

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 20 =

Verified by MonsterInsights