فاصله سنگ قورباغه تا دفینه
دسته‌بندی نشده

فاصله سنگ قورباغه تا دفینه

به گفته یکی از باستان شناسان سنتی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بالای نشانه ها بایستید سپس از جهت جلوی قورباغه به جلو بپرید. نقطه ای که پاهای شما در آن فرود می آید، نقطه ای است که آن جا را باید حفر کنید.

اما وقتی نوبت به تفسیر باستان شناسان نوین می رسد فاصله سنگ قورباغه تا دفینه، متفاوت و تا حدودی پیچیده‌تر است.

همه کاوش گران در زمان کاوشگری به یک فلزیاب نیاز دارند که در این مقاله به شرکت فلزیاب معروف و برجسته اشاره کرده ایم.

آنچه در این مقاله می خوانید

گزینه های انتخابی دیگر

دقیقاً با شکل قورباغه متوجه چه چیزی می شوید؟ ( فاصله سنگ قورباغه تا دفینه )

 

قورباغه از دو نوک تشکیل شده است ؟

 
 

اگر بخواهید با دقت به مسئله نگاه کنید، شکل قورباغه از دو نوک  تشکیل شده است. یکی سر و دیگری قسمت پشت آن است.

اما این مهمترین جنبه در مورد این دو نوک است. نوک که سر قورباغه است به سمتی است که به سمت بالا می رود. در مورد نوک مقابل دیگر که پشت آن است، در جهت رو به پایین است. این بهترین حالت در زاویه دید جانبی نشانه است.

از آنجایی که قورباغه ها از دو نوک تشکیل شده اند، ما اغلب به آنها به عنوان نوار دوتایی با جهت مخالف اشاره می کنیم . بنابراین یکی از معانی آن این است که می تواند دو گنج جداگانه وجود داشته باشد. یا، همچنین ممکن است که تنها یک گنج پنهان در یکی از دو جهت نشان داده شده توسط نوک وجود داشته باشد.

بنابراین برای اینکه بتوانید معنای نشانگر قورباغه ای را که پیدا کردید شناسایی کنید، واقعاً به نشانگرهای اضافی برای تأیید نیاز دارد.

 

 

فاصله نوک فاصله سنگ قورباغه تا دفینه

 

یکی از سوالات رایجی که در مورد نوک یک نشانگر قورباغه مطرح می شود، در مورد فاصله سنگ قورباغه تا دفینه می باشد.

بیایید ابتدا با نوک که سر قورباغه شروع کنیم. از آنجایی که این نوک به سمت بالا اشاره می کند، به این معنی است که شما باید یک مسافت دور مشخص را طی کنید. بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که این جهت را دنبال کنید و فاصله دور را برای یافتن نشانگر بعدی جستجو کنید.

در مورد نوک دیگر که قسمت پشتی نشانگر قورباغه است، این یکی معنای بسیار جالب تری دارد. از آنجایی که به سمت پایین اشاره می کند، به این معنی است که ذخیره گنج تا حدودی نزدیک است. بنابراین اگر این مورد باشد، معمولاً این مورد در نقطه ای نزدیک به نوک باسن قورباغه دفن می شود. در برخی موارد، آیتم را می توان دقیقاً زیر خود نشانگر قورباغه نیز دفن کرد.

 

 

 

تفسیر نشانه قورباغه فاصله سنگ قورباغه تا دفینه

 

به طور کلی، تفسیر نشانگر قورباغه کاملاً شبیه به علائم دیگر مانند X، قلب، و غیره است… آنها قبل از اینکه بتوانید معنای آنها را در مورد جایی که می توانید دقیقاً مورد پنهان را پیدا کنید به طور کامل تأیید کنید، به نشانه های اضافی در اطراف نیاز دارند.

 

 

بنابراین وقتی نوبت به نشانه های قورباغه می رسید، بهترین توصیه من برای شما این است که کل محدوده خود را با فلزیاب کاوش کنید و همه نشانه های ممکن را در اطراف جمع آوری کنید. وقتی همه آنها را جمع آوری کنید، زمان آن است که معنای آنها را تفسیر کنید.

پیدا کردن فلزیاب خوب یکی از چالش های بزرگ هر کاوشگر می باشد بنابرین یکی از بزرگ ترین شرکت فلزیاب معتبر در ایران شرکت گوهر باستان می باشد که فروش فلزیاب را برای همه عزیزان آسان کردن است.

 

کلمه کلیدی : فاصله سنگ قورباغه تا دفینه

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights