نشانه های گنج کم عمق​
نشانه های گنج

نشانه های گنج کم عمق​

به عنوان یک روش معمول، افرادی که گنجینه های خود را دفن می کنند همیشه علامت ها یا نشانه های هوشمندانه ای در اطراف محل اِختفای خود قرار می دهنداین برای اطمینان از این است که آنها می توانند گنجینه های با ارزش خود را در زمانی که به آنها نیاز داشتند بازیابی کنند.

وقتی صحبت از گنجینه های یاماشیتا به میان می آید ،JIA  ارتش امپراتوری ژاپن) اطمینان حاصل کرد که هر سپرده ای که پنهان کرده بودندآنها کدهای منحصر به فرد خود را از علائم گنج قرار دادندآنها حتی نقشه های گنج را ساختند که می تواند در آینده پیدا کردن آن را برای آنها بسیار آسان تر کند.

ما هر یک از این نشانه های گنج مدفون یاماشیتا را در پست های جداگانه پوشش خواهیم داد.

فهرست ها

موزیک را قرار دهید

علائم و نشانه های گنج کم عمق

گنجینه هایی که به طور عمدی دفن شده اند، همانطور که در بالا ذکر شد، اغلب با سرنخ هایی در مورد چگونگی کشف موفقیت آمیز آنها همراه هستندبا این حال، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که گنجینه هایی نیز وجود دارند که دفن شده اند اما عمدی” نبوده اند.

بیشتر این گونه گنج ها متعلق به تمدن های قدیمی و گمشده بودند.

یکی از نمونه های خوب قبایلی بودند که برای خدایان خود قربانی های انسانی انجام می دادنددر چنین عملی مانند این، آنها همچنین اغلب زیور آلات طلا را برای رضایت بیشتر خدایان و الهه های خود ارائه می دهند.

امروز، اگر این نوع نقطه را کشف کنید و آن را حفاری کنید، می توانید تمام گنجینه های مدفون در آن را که متعلق به گذشته باستان است، کشف کنید.

 

بنابراین دقیقاً چگونه نشانه های گنج کم عمق را شکار می کنید؟

باقی مانده ها

 

از آنجایی که هیچ نشانه های گنج کم عمق وجود ندارد، بهترین شرط شما این است که بقایای احتمالی را جستجو کنید که می توانند به عنوان سرنخ های بسیار مهم عمل کنند. این بقایای گذشته باستان می تواند تکه های کوچکی از اشیاء زباله مانند سفال های شکسته باشد.

یک فلزیاب تصویری به  شما امکان می دهند تا گنجینه های زیادی را در اعماق زمین پیدا کنید به همین منظور شرکت گوهر باستان بهترین فلزیاب را برای شما فراهم کرده است.

تاریخ نشانه های گنج کم عمق

 

قبل از اینکه بخواهید نشانه های گنج کم عمق خود را انجام بیابید، تحقیق در مورد تاریخچه یک مکان خاص می تواند کمک بزرگی باشد.

استخوان های انسان و حیوان نشانه های گنج کم عمق

 

تکه های پراکنده استخوان انسان و حیوان نشانه خوبی است که حفاری شما ساکنان باستانی بوده است. اگرچه، این اغلب به این معنی نیست که جایی که آنها را کشف کردید، مکانی است که می توانید گنجینه های خاصی را کشف کنید.

 

اشیاء باستانی ساخته دست بشر

 

هر شیء باستانی ساخته دست بشر می تواند نشانه ای از گنج مدفون باشد. با فرض اینکه شما مجسمه خاصی از مجسمه های دست ساز را کشف کرده اید، باید بدانید که بیشتر مکان هایی که در گذشته افراد باستان مجسمه های خود را به نمایش می گذاشتند برای آنها مقدس بوده است. این به این معنی است که آنها همچنین مکانی بود که بیشتر اشیاء با ارزش خود را برای تزئین در آن قرار می دادند. 

برای پیدا کردن گنج در عمق های زیاد شما به یک فلزیاب تصویری نیاز دارد که گوهر باستان بهترین فلزیاب را برای شما فراهم می کند.

محلهای تدفین

 

اگر موفق به کشف یک محل دفن باستانی شدید، احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید برخی از گنجینه های مدفون را به همراه بقایای افراد مرده از گذشته بازیابی کنید.

باید بدانید که بیشتر مردم در دنیای باستان دوست داشتند گنج های خود را به قبر خود ببرند.

غریزه

شکار گنجینه های مدفون باستانی در جایی که حفاری های زیادی را شامل می شود، واقعاً بسیار چالش برانگیز است. به این دلیل است که هیچ علامتی وجود ندارد که بتواند شما را به مسیرهای صحیح راهنمایی کند. بنابراین، غریزه نقش بزرگی در این نوع موقعیت ایفا می کند.

در بیشتر موارد، ممکن است قبلاً با نمادهای عجیب و غریب به عنوان علامت گذاری در مکان های باستانی خاصی مواجه شده باشید. آنها دقیقا چه هستند؟ آیا آنها نشانه هایی از گنج های مدفون هستند؟

 

نشانه‌ها یا نمادهای باستانی واقعاً هیچ ربطی به گَنج‌ها ندارند. آنها بیشتر به فرهنگ ها، اعتقادات، رهبران بزرگ و مکان مخصوصاً زمانی که مقدس بود مربوط می شوند.

به عنوان یک شکارچی گَنج، کلمه کلیدی در اینجا کلمه مقدس است. اگر بتوانید تأیید کنید که مکانی که در حال حاضر کشف کردید مکانی مقدس است، احتمال زیادی وجود دارد که گَنجینه های مدفون در اطراف را کشف کنید.

 

نتیجه

یافتن گَنجینه هایی که عمداً دفن شده اند بسیار آسان تر است زیرا نشانه هایی وجود دارد که می تواند شما را راهنمایی کند. با این حال، گنجینه های مدفون باستانی عمدا پنهان نشده بودند. آنها فقط به طور کامل فراموش شده بودند که در گذر زمان در کجا دفن و پنهان شدند. بنابراین، یافتن آنها بسیار دشوارتر و بسیار چالش برانگیز است.

گوهر باستان

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights