چگونه گنج را پیدا کنیم
دسته‌بندی نشده

چگونه گنج را پیدا کنیم

گَنج همه جا هست، شما می توانید گَنج را در مکان های عجیب و غریب، در بازار بزرگ و کوچیک، در شهر خود یا حتی در حیاط خلوت خود بیابید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است یک جواهر پنهان، ثروت مدفون، یا آثار باستانی پیدا کنید. برای یافتن موقعیت سایت و سابقه جستجوی قبلی خود کمی تحقیق کنید و فلزیاب و بیل خود را فراموش نکنید. با کمی دانش، ابزار و شانس، چه کسی می‌داند چه چیزی می‌توانید پیدا کنید

چگونه گَنج را پیدا کنیم ؟

آنچه در این مقاله می خوانید

گزینه های انتخابی دیگر

نحوه پیدا کردن گنج

به دنبال گَنجید ؟

 

ابتدا اقدام به خرید فلزیاب از یکی از فروشگاه های معتبر کنیدوقتی به مقصد رسیدید، فلزیاب خود را روشن کنید و تنظیمات خود را بر اساس شعاع جستجو تنظیم کنیددر صورت امکان بهتر است به نقاطی سفر کنید که به ندرت از آنها بازدید می شودبا فلزیاب خود در یک خط مستقیم راه بروید، به جای اینکه آن را از یک طرف به سمت دیگر معلق کنیدهنگامی که فلزیاب شما چیزی را پیدا می کند، روشن می شود و/یا صدا می دهد.

 

چگونه گنج را پیدا کنیم ؟

·       از بیل یا بیل باغچه برای حفاری جایی که ردیاب شما گنج پیدا می کند استفاده کنید

·       ممکن است عمق آیتم چندین اینچ باشد، بنابراین هنگام حفاری مراقب باشید و مراقب هرگونه آیتم براق باشید.

·  از یک فلزیاب برای یافتن چیزهایی مانند سکه و کلکسیون فلزی استفاده کنید.

گوهر باستان  ماموریت دارد که به هر کسی بیاموزد که چگونه هر کاری را انجام دهد. امروز از شما می خواهیم که به ما بپیوندید.

چگونه گنج را پیدا کنیم 

نوار زمین بین جاده ها و پیاده روها را بررسی کنیددر اطراف بسیاری از شهرها و شهرستان ها، اقلام اغلب توسط رهگذران در امتداد پیاده روها رها می شود. شما می توانید چیزهایی مانند سکه، جواهرات، یا سایر اقلام کوچک جیب پیدا کنید. با فلزیاب خود در کنار این موارد قدم بزنید تا ببینید چه چیزی را می توانید کشف کنید.

  • اگر جاده بسیار قدیمی است، حتی ممکن است مواردی با ارزش تری را پیدا کنید مانند سکه های طلا.

در پارک های عمومی قدیمی یا زمین های هموار و ناهموار در کوه و دشت ها به دنبال گنج بگردید. به عنوان مثال از فلزیاب خود برای جستجوی اقلام اطراف درختان و صخره های بزرگ استفاده کنید.

چگونه گنج را پیدا کنیم ؟

  • پارک ها و مکان های پر تردد معمولاً به خوبی بازدید می شوند، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که گنجی در اینجا پیدا کنید.

به اطراف زمین های خالی که ساختمان ها در آن قرار داشتند حتما بررسی کنید. از کتابخانه ها مراجعه کنید و از کتاب های سنتی و نقشه های سنتی حتما زیر نظر بگیرید . سپس، این نقشه را با نقشه های فعلی مقایسه کنید تا نقاطی را که در گذشته های دور ساخته شده اند، بیابید.

  • برای مثال می‌توانید از تصاویر ماهواره‌ای Google Maps استفاده کنید.

از چاله های قدیمی شنا یا آب های خشک شده دیدن کنیدمعمولاً شناگران هنگام عبور از آب وسایل کوچک خود را گم می کنند. اقلامی مانند سکه و جواهرات به پایین فرو می روند. اگر آب خشک شده است، در امتداد پایین جستجو کنید. اگر هنوز مقداری آب در چاله شنا وجود دارد، در امتداد ساحل و نزدیک مناطق پر رشد جستجو کنید.

  • می توانید مواردی مانند مصنوعات بومی آمریکا و یادگاری های جنگ را پیدا کنید.

چگونه گنج را پیدا کنیم ؟

خرید فلزیاب از گوهر باستان با نازل ترین قیمت.

به زیرزمین، اتاق زیر شیروانی و گاراژ خانه خود نگاه کنیداگر به تازگی به یک خانه قدیمی نقل مکان کرده اید یا فضایی را از یکی از بستگان به ارث برده اید، مکان های ذخیره سازی را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی ممکن است پیدا کنید. مراقب سینه‌ها، کشوها یا کیف‌هایی که ممکن است برای موارد دیگر استفاده شوند، باشید. بالا در رافترها نیز جستجو کنید.

چگونه گنج را پیدا کنیم  ؟

  • به عنوان مثال، گاهی اوقات افراد پول یا اشیاء قیمتی را در یک چمدان پنهان می کنند و آن را در اتاق زیر شیروانی پنهان می کنند.

حیاط خلوت خود را جارو کنید تا ببینید آیا جواهری پنهان وجود دارد یا خیراین زمانی است که می توانید فلزیاب را بشکنید. شما هرگز نمی دانید چه نوع وسایلی در سراسر حیاط یا باغ شما پنهان شده است، مانند سکه یا جواهرات. این اقلام ممکن است در داخل ظروف کوچک دیگر پنهان شده باشند. به دنبال فرورفتگی های کوچک در حیاط خود باشید و مراقب هر گونه اشیایی باشید که در بالای سطح قرار دارند.

  • شما همچنین می توانید اقلام مدفون شده در زیر لبه یک پیاده رو یا راهرو پیدا کنید.

اطراف خانه خود را برای هر گونه درب یا محفظه مخفی بررسی کنیددر حالی که این ممکن است کمتر آشکار باشد، ممکن است مناطق مخفی در سراسر خانه شما پنهان باشد. به عنوان مثال، پشت کاغذ دیواری قدیمی، زیر راه پله یا نزدیک تخته کف جستجو کنید. ممکن است مجبور شوید در جایی که باید نگاه کنید خلاق باشید .

چگونه گنج را پیدا کنیم 

سطل های زباله و بازیافت را برای جستجوی گَنج دور ریخته شده بازرسی کنیدهمانطور که می گویند، “سطل زباله یک نفر گَنج مرده دیگری ست “. شما هرگز نمی دانید مردم چه چیزهایی را در سطل زباله می ریزند! اگر در یک جامعه یا توسعه‌یافته زندگی می‌کنید، در حالی که زباله‌های خود را دور می‌ریزید، به دنبال اقلامی در بالا باشید. اگر چیز جالب یا بالقوه ارزشمندی دیدید، آن را از سطل زباله بردارید و به خانه ببرید.

چگونه گنج را پیدا کنیم ؟ 

  • حتماً از یک پاک کننده ضد عفونی کننده برای پاک کردن اجناس استفاده کنید، زیرا در سطل زباله بوده و می
  • تواند آلوده به میکروب باشد.
  • به عنوان مثال، شما می توانید یک ویولن قدیمی را کشف کنید که تا 50000 دلار ارزش دارد.
  • از تجاوز به اموال خصوصی خودداری کنید.

انبارها و آلونک ها را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی ممکن است پشت سر گذاشته شده باشدساختمان های اطراف خانه مکان های عالی برای جستجوی گَنج هستند. حتما بالا و پایین را بررسی کنید و مراقب آجرها یا تخته های شل باشید. اغلب، این مناطق دارای تخته‌های شل هستند که می‌توانید مجموعه‌های سکه‌های گمشده، جواهرات یا طلا را کشف کنید.

چگونه گنج را پیدا کنیم ؟

  • به عنوان مثال، می توانید یک ساختمان انباری پر از عتیقه جات، ابزار یا لوازم خانگی تصادفی پیدا کنید.
  • علاوه بر این، به ضایعات فلزی برای فروش یا اقلامی برای تغییر کاربری توجه داشته باشید.
سوال کلیدی 🙁 چگونه گنج را پیدا کنیم ؟ )

www.wikihow.com

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights