عمق گیری با ردیاب آنتنی
دسته‌بندی نشده

عمق گیری با ردیاب انتنی

تخمین عمق یک جسم فلزی با استفاده از سیگنال یک فلزیاب سنتی که در فاصله ثابتی از زمین حرکت می کند بسیار دشوار است. ما نشان می‌دهیم که اطلاعات مربوط به اندازه و عمق جسم را می‌توان از این سیگنال در طول بلند کردن آشکارساز به‌دست آورد. این می تواند توانایی تشخیص مین را افزایش دهد که منجر به فرآیند مین زدایی کارآمدتر، ایمن تر و سریعتر می شود.

 

همچنین نشان دادند که رابطه خطی مشابهی بین عمق و مکان حداکثر گرادیان سیگنال نسبت به مرکز آن وجود دارد. ریپکا و همکاران از یک فلزیاب موج پیوسته تک سیم پیچ برای نشان دادن اینکه اطلاعات فاز سیگنال برگشتی در ارتفاعات مختلف فلزیاب می تواند برای تخمین عمق جسم مورد استفاده قرار گیرد تا زمانی که نوع جسم مشخص باشد.

آنچه در این مقاله می خوانید

گزینه های انتخابی دیگر

نمایش چکیده عمق گیری با ردیاب آنتنی

 

آشکارسازهای شناور وسایل نقلیه و ربات های بدون سرنشین توانایی بهبود یافته فلزیاب های استاندارد برای تشخیص بیشتر به دلیل پردازش سیگنال پیشرفته است.

 

جستجو برای شکل موج های شناخته شده در داده های آشکارساز امواج گرانشی اغلب با استفاده از فیلتر همسان انجام می شود. هنگامی که در عمق گیری با ردیاب آنتنی ابزاری واقعی استفاده می‌شود، فیلتر همسان اغلب آن‌طور که انتظار می‌رود عمل نمی‌کند، زیرا نویز اسکنر غیر ثابت و غیر گاوسی خروجی‌های فیلتر جعلی (رویدادها) بزرگی تولید می‌کند. این مقاله یک آزمون فرکانس زمانی χ 2 را توصیف می کند که یکی از راه های تمایز است

 

مین زدایی با استفاده از ردیاب ها عمق گیری با ردیاب آنتنی

 

ماموریت های مین زدایی بشردوستانه فعالیت هایی هستند که در آنها ایمنی اپراتور از مسائل کلیدی است. برای افزایش توانایی تشخیص فلزیاب ATMID، که ما از آن استفاده کرده‌ایم، قابلیت ردیاب را با نصب واحد اندازه‌گیری اینرسی (IMU) که توسط دو سنسور فاصله نوری روی سر آشکارساز تکمیل شده است، گسترش دادیم. که ما را قادر ساخت تا حساب مرده را انجام دهیم.

 

 

معدن یابی با ردیاب ها

 

تمایز معادن از ضایعات فلزی کار دشواری است که هنگام جستجوی راه حل نهایی چالشی را ایجاد می کند. یک ویژگی تصویربرداری جریان گردابی اضافه شده به فلزیاب دستی استاندارد گزینه ای برای چنین تبعیضی است. فلزیاب ما با یک واحد اندازه گیری اینرسی به کمک اطلاعات سرعت، اندازه گیری شده توسط حسگر جریان نوری، تقویت شد.

 

 

سخن آخر در مورد عمق گیری با ردیاب آنتنی

 

این مقاله نوع جدیدی از نشانگرهای فلزی را برای سیستم‌های تشخیص فلز جریان گردابی با استفاده از اطلاعات موقعیت‌یابی دقیق توصیف می‌کند. طراحی جدید نشانگرهای فلزی که توسط آرایه‌ای مرتب از صفحات فلزی با پارامترهای مغناطیسی مختلف ترکیب شده‌اند، سه مزیت اساسی دارد. نشانگرها مستقیماً توسط فلزیاب تشخیص داده می شوند و هیچ سخت افزار اضافی مورد نیاز نیست.

 

خاک های مغناطیسی بر عملکرد فلزیاب های جریان گردابی تأثیر می گذارند. ما ویژگی‌های نمونه‌های خاک را هم در حوزه زمان و هم در حوزه فرکانسی تجزیه و تحلیل کرده‌ایم. اکثر نمونه‌ها وابستگی فرکانسی حساسیت خطی در مقیاس LogLin دارند که امکان جبران موثر خاک در آشکارسازهای دامنه فرکانس پیشرفته را فراهم می‌کند.

کلمه کلیدی : عمق گیری با ردیاب آنتنی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights